Pagina's

zondag 11 november 2012

Aardbeien set

Dit is weer een kompleet set speciaal gemaakt voor Felicias, wij kwamen haar in het voorjaar tegen op de scrapbeurs in Zeist. Zij was gelijk wild enthousiast van onze tassen. Gelijk het zelfde weekend nog heeft zij 2 complete sets bij ons besteld. Een set hebben we al een tijdje terug afgeleverd, dat was de set met de wolven stof. Die set heeft zij haar dochter cadeau gedaan. Zelf gaf ze aan dat ze gek is van aardbeien. Nou dan ga je natuurlijk ook op zoek naar aardbeien stof. De set bestaat uit een grote tote, kleine tote en een markeerrol om al haar pennen in te kunnen doen. En zoals bij iedere tote die door ons word afgeleverd hangen er ook aan deze totes weer hele leuke hangers om het in zijn geheel weer af te maken.


Voor aan de label heeft Gini een aardbei gehaakt helemaal bijpassend in stijl. De set is zo ook weer helemaal klaar om in gebruik genomen te worden. Felicias wij wensen je veel gebruikers gemak met dit mooie set.




1 opmerking:

  1. Deze reactie kregen wij binnen op onze Hyvespagina:

    Hoi Meide
    Nou je mag de foto's van mijn set op jullie hyves zetten hoor
    want eerlijk iedereen mag zien wat voor een prachtige set jullie weer voor mij hebben gemaakt echt toppie.
    Dus damens en heren kijk naar de fotos en zie wat een kunst werken deze meide maken
    en denk nou niet het zal wel effe in elkaar geflanst zijn.
    nou niks is minder waar hier kan menig bedrijf veeeeeel van leren
    goed en netjes afgewerkt en stevig je ziet geen overbodige stik naadjes echt super goed weg gewerkt. geloof me ik werk veel met stoffen en dat zit bij ons in de familie maar dit is echt van super kwaliteit
    ik ben trots op mijn prachtige aardbeien set en mijn dochter is nog steeds dol gelukkig met haar wolven set dat gaat overal mee naartoe dus wij zijn samen dolgelukkig en trots op jullie meide
    groetjes Astrid en Felicity

    BeantwoordenVerwijderen