Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Een schort voor Dennis

Na het grote succes van  de schorten die ik voor de Art Chicks uit Barneveld had gemaakt kwam Dennis naar mij toe. Dennis had van zijn moeder een mooie schort gekregen om te gebruiken voor zijn grote passie Mixed Media. De schort vond hij prachtig alleen een beetje kaal daarom zijn verzoek aan mij of ik hem zou kunnen pimpen. Dit was een hele leuke uitdaging, weer eens wat anders dan een tas.
Omdat ook Dennis een groot Tim Holtz fan is wilde hij de schort heel graag gepimpt hebben met zijn stofjes. Dit was voor mij geen probleem, inmiddels zijn er best wel veel tassen gemaakt met de Eclectic Elements stoffen en had ik nog genoeg restjes in de kast liggen om hier iets leuks mee te doen. Voeg hier stoere bronze jeansknopen, nagels en studs aan toe en het is succes verzekerd.

Dennis is erg blij met het eindresultaat en heeft de schort gelijk in gebruik genomen tijdens een van zijn geliefde workshops bij de Art Chicks in Barneveld.
Creatieve groetjes,
Gonnie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten