Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Schorten voor de ArtChicks

Wat een Leuke opdracht was dit!! Ik werd gebeld door Coby met de vraag of ik misschien wilde helpen. Zij vertelde mij dat ze op zoek waren naar leuke schorten voor het  Art Specially event in Nijkerk. 
De Art Chicks hadden bedacht dat ze iets met jeans wilde misschien wel van oude spijker broeken zoals op de foto, maar er was wel een probleempje er waren geen oude spijkerbroeken die ik kon gebruiken. Dus ben ik aan de slag gegaan met het bedenken van een leuke schort.
Wat heel duidelijk was is dat er in ieder geval verschillende soorten en kleuren jeans verwerkt moesten worden. Verder wist ik dat ook deze groep meiden grote fans zijn van Tim Holtz. Daarom vond ik het leuk om hier iets mee te doen en heb ik een paar accenten gemaakt met Eclectic Elements stoffen uit de Correspondence serie van Tim Holtz. Verder zijn de schorten natuurlijk extra stoer gemaakt met jeans nagels en en gave sterren. 
Omdat de meiden de hele dag aan het demonstreren zijn heb ik aan de schorten ook een klein tasje gehangen voor een mobiel en/of eventueel een klein portemonneetje in op te bergen, helaas ben ik vergeten om hier een foto van te maken maar als je goed naar de bovenste foto kijkt zie je ze heel duidelijk aan de schorten hangen.

Creatieve groetjes,
Gonnie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten