Pagina's

donderdag 8 maart 2018

BadAss Schoudertas

Ook dit was weer een heerlijk opdracht om aan te werken en wat is Esther  blij met haar nieuwe schoudertas!! Vorig jaar kwam Esther naar mij toe met een kussenhoes waar deze geweldige dame op stond afgebeeld. Zelf had zij het idee om de hoes open te knippen en er 2 handvatten aan te zetten, maar toen bedacht ze dat dat waarschijnlijk niet zo mooi zou worden. Aan mij de vraag of ik hier iets me kon, nou die opdracht nam ik snel aan want wat deze dame op de print geweldig!!!
Dit is de voorkant van de tas, zoals je kunt zien staat er de tekst Basass op geschreven, ook dit was een rede waarom Esther opslag verliefd werd op deze print. Esther heeft het merk BadAss Stamps op de markt gebracht en er komen iedere maand nieuwe stempels uit waar je je ook op kunt abonneren. Dit is eigenlijk de eerste tas die ik niet zelf heb ontworpen, dit is een gekocht patroon het is een Maker's Tote van Noodlehead. Dit is echt een hele mooie ruime schoudertas met veel handige opbergmogelijkheden.
Aan de achterkant van de tas is er een zak gemaakt met een rits hier kan je snel en veilig bijvoorbeeld je portemonnee of mobiel in opbergen zodat je er snel bij kan. Aan de rits heb ik een leuke hanger gemaakt. De handvatten heb ik anders verwerkt als in het patroon is aan gegeven, Ik heb hier voor de GoGini stijl gekozen vierkanten ringen met leren stukken vast gezet met Jeansnagels om de tas een stoer uiterlijk te geven.

Dit is het zij aanzicht van de tas en kan je het model goed zien, de bovenkant van de tas is afsluitbaar met een rits.
Aan de binnen kant van de tas zitten meerdere ruime vakken Deze heb ik afgewerkt met een turquoise biesje zodat de kleur van het paneel ook weer terug komt aan de binnenkant van de tas. Zoals je kunt zien heb ik een D-ring mee genaaid ook dit is eigenlijk niet volgens patroon maar hier kan een draagriem aan vast geklikt worden zodat je hem handig aan je schouder kunt hangen.
Aan de binnenkant van de tas is ook over de hele breedte van de tas een ruim insteek vak gemaakt ook dit vak is weer afgewerkt met de Turquoise bies
Ook aan deze rits heb ik een leuke hanger gehangen dit maakt deze schoudertas weer helemaal af.
Esther ik wens je heel veel plezier met je nieuwe schoudertas en dat je er maar lang van mag genieten!!!

Creatieve Groetjes,
Gonnie

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda

    BeantwoordenVerwijderen