Pagina's

vrijdag 10 november 2017

Lieve Mini Tote Set 01

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een Mini Tote had gemaakt en vond dat het wel weer tijd werd. Alleen bleef het niet bij een Mini Tote het is gewoon een heel leuk set geworden met handige organiserpockets en een lieve etui. Om heel eerlijk te zijn ben ik absoluut niet van de kleur zwart maar heel erg van de kleurtjes, dat moet jullie vast wel opgevallen zijn. Maar bij het zien van deze stof was ik meteen verkocht!! Wat een heerlijke frisse kleuren en wat een lief boeketje!! Zoals je zult begrijpen moest ik daar gewoon mee aan de slag.
De Mini Tote spreekt denk ik voor zich om het een fris uiterlijk te geven heb ik het zwart gecombineerd met een frisse appelgroen, ook een kleur waar ik erg gek op ben. Ik heb er voor gekozen om niet alles met een geruiten band af te zetten daarom heb ik alleen maar een koordje verwerkt in de zakken. Dit brengt ook een stukje rust met zich mee.
Voor de Binnenkant van deze tas heb ik een geel witte stip stof gebruikt, het geel komt terug in het boeketje met bloemen op de printstof waar door het een mooi geheel is geworden. Ook aan de binnenkant van de tas mogen geen zakken ontbreken waarom zijn ook die terug te vinden in de tas.
De kleine Organiserpockets, ik ben er gewoon verliefd op, en wat zijn ze handig!! Ze nemen niet veel plaats in maar wat past er veel in. Ook deze zakjes had ik al heel lang niet meer gemaakt en ik vond het de hoogste tijd worden om ze weer eens onder de aandacht te brengen. Ze zijn gewoon heel erg handig en je hele kamer fleurt er van op.
Bij dit leuke set mocht natuurlijk een etui niet ontbreken. Welke het moest gaan worden was niet zo moeilijk, dit model heb ik nu verschillende keren genaaid en krijg er zo veel leuke en lieve reacties op dat er geen twijfel mogelijk was, deze moest het gaan worden.
Creatieve groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten