Pagina's

maandag 19 februari 2018

Eline's Huis Midi Tote Set

Soms moet je gewoon je kast opruimen en bij deze klus kwam ik nog een aantal stukken stof tegen die gebruikt worden in het boek Eline's Huis  van Eline Pellinkhof. Het is al weer een wat oudere stof en om heel eerlijk te zijn vind ik hem nog steeds heel erg lief, eigenlijk ook zonde om het zomaar weg te doen. Na veel gepuzzeld te hebben denk ik dat ik er toch nog weer een heel leuk set mee heb gemaakt. Bij de Midi Tote heb ik de handige Smartphone Bag nog een keertje gemaakt. Dit is echt een handig tasje die je aan de oplaadstekker in het stopcontact kunt hangen, zo is het snoer nooit te kort. Ook een etui mag natuurlijk niet ontbreken.

Bij de restanten vond ik nog een mooi paneel die ik verwerkt heb op de bodem van deze tote, ik denk dat dit echt een mooie eye catcher is geworden.
 Deze etui is zo een leuk maatje, hij is niet al te groot maar je kunt er wel handig je fijnlijners in opbergen zodat je altijd alles bij elkaar hebt.
Bij dit set heb ik ook een Smartphone Bag gemaakt altijd handig om je telefoon in op te laden. Ik heb de ervaring dat het oplaadsnoer aan de korte kant is en soms een tafel of kastje net te ver weg staat. Op deze manier is dat probleem in ieder geval opgelost het tasje hangt aan het snoer dat in het stopcontact steekt. Ook handig voor op vakantie.
Creatieve Groetjes,
Gonnie

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat ziet dat er gaaf uit zeg!
    Ik heb ook nog lapjes stof van járen geleden, maar kan er ook geen afstand van doen ;-)
    Je tote vind ik echt heel mooi geworden! Heb je daar een patroon van of schud je dat zo uit je mouw?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janneke,
    Dank je wel voor het compliment. Alle totes zijn een eigen ontwerp, ik maak mijn eigen patronen of zoals jij dat zo leuk zegt ik schut het ook zo uit mijn mouw.

    BeantwoordenVerwijderen