Pagina's

donderdag 8 februari 2018

Go Stamping Bag

Ik laat jullie vandaag  een nieuw model tote zien. Het is een handige schoudertas geworden voor je Stamping Platform groot of klein met zoals jullie van ons gewend zijn genoeg vakken  om je stempel supplies  in op te bergen. Aan de voorkant van de tas is een grote klep gemaakt die je sluit met stoere kliksluitingen. Misschien is het je al opgevallen dat ik met de stof van deze tas ook een Mini Tote Set hebben gemaakt, maar ik vind de stof zo lief/leuk en de combi met de kleur zwart zorgt er ook voor dat het niet een te druk geheel wordt. Ik heb er voor gekozen om met de kleur appelgroen alles af te werken omdat die kleur er lekker uit springt.

Aan de achterkant van de tas zitten 2 vakken  waar van 1 vak af te sluiten is met een rits. In deze vakken kan je handig je papier of stempels opbergen.
Onder de klep aan de voorkant zit natuurlijk ook een ruim vak om netjes allerlei spulletjes in op te bergen zoals je schaar liniaal en je inkt. Zoals je kunt zien heeft de binnenkant van de tas de leuke geel gestipte stof, dit is bewust gedaan om het een fris en vrolijk geheel te geven,
Op deze foto kun je zien dat de tote compact van formaat is maar door al zijn zakken er toch genoeg mee genomen kan worden. Aan de rits heb ik een leuk groen klosje gehangen om het geheel af te maken.
En wie anders kan hem beter showen dan Anita Izendoorn daar ben ik best wel een beetje trots op!! Anita demonstreert de Stamping Platform van Tonic op beurzen en bij Doe@ding in Spijkenisse, zij is nu opnieuw gevraagd om ook het nieuwe Travel formaat, zeg maar het kleiner broertje van de Stamping Platform te gaan demonstreren. Deze zal binnenkort op de markt gaan verschijnen. Dus misschien dat je deze tas nog eens terug ziet bij een van deze demonstraties.
Creatieve Groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten