Pagina's

maandag 19 februari 2018

Mini Tote Set Chocolate

Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken maar het moest er toch echt van komen, het uitzoeken van mijn Stoffen verzameling. Bij het uitzoeken van mijn stoffen kwam ik deze Chocolate stof tegen ook deze is veelste leuk om zo maar weg te doen. Met deze stofjes zijn al meerdere projectjes gemaakt en is dit echt het laatste set wat ik hier mee heb gemaakt. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een Mini tote had gemaakt dus was het de hoogste tijd om hier mee aan de slag te gaan, het is gewoon zo een leuk klein maatje. Ondanks zijn kleine formaat kan er toch echt best wel veel in en daarbij komt dat hij door zijn kleine formaat ook heel leuk op je bureau staat zodat je ook daar alles bij de hand hebt gewoon makkelijk dus. Ik heb flink moeten puzzelen om met de laatste stukjes stof er weer een leuk set van te maken.
Ik laat nog even de mini tote wat beter zien. Deze tote heeft zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant meerder zakken voor het opbergen van je gereedschap en materialen. 
Op de Chocolate stof stonden verschillende paneeltjes met Chocolate spreuken, 2 van deze spreuken heb ik op de kopse kant laten terug komen zodat het set echt bij elkaar hoort. 
Dit is de binnenkant van de Mini Tote ik heb hier gespeeld met 2 verschillende Chocolate stoffen.
Zoals je kunt zien heeft dit model tote ook aan de binnenkant 2 handige vakken.
Ook bij dit set mochten de handige Orginazer Bags niet ontbreken. Een van de stoffen had blokjes met verschillende Chocolade spreuken er op. Ieder zakje heeft zijn eigen Chocolade spreuk gekregen met een bijpassend bedeltje zodat ieder zakje Uniek is op zijn eigen manier.
Omdat ik nog 2 stukken stof met een Chocolade spreuk over had heb ik van deze allerlaatste stof deze 2 handige bakjes/zakjes bij het set gemaakt. Ook deze bakjes/zakjes hebben een bijpassende bedel gekregen.
En wat vind ik dit model etui toch leuk, net even anders niet groot maar toch ruimte genoeg voor je pennen.
Creatieve Groetjes,
Gonnie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten